hoe heet het nummer uit de carvan cevitan reclame?

De melodie uit de carvan cevitan wordt ook gebruikt in een hardcore nr wie weet hoe het heet?

Toegevoegd na 19 minuten:
Bedoel karvan cevitam, het is de reclame die tegenwoordig wordt uitgezonden. Dus gewoon de reclame die alle smaken laat zien

Toegevoegd na 10 uur:
Denk het gevonden te hebben, RMB spring.
Het piano deuntje lijkt er toch wel iets op.

Toegevoegd na 11 uur:
http://www.youtube.com/watch?v=yNASe9thUq8

Toegevoegd na 11 uur:
het ging dus engel om het duentje vanaf 0,10 seconden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je even de reclame erbij zetten die je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fruitbron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heet dit hardcore nummer dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als ik dat eens wist dan had ik de vraag niet hoeven stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja... Het is al laat. Ben er niet helemaal meer bij:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knap dat je dit hier in hoort. Lekker nummertje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ben ik de enige die het hoort of is het echt zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nav toevoeging: Je hebt gelijk. Het is hetzelfde accoordenschema. Je hebt dus eigenlijk je eigen vraag beantwoord met het beste antwoord ! 10 punten !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar is het dan puur toeval dat die nando eweg het zelfde accoordenschema gebruikt?
Want er word dus geschreven dat deze man (neem ik aan) het nummer heeft gecomponeerd voor de reclame?

Antwoorden (1)

Als je deze bedoeld:
http://www.youtube.com/watch?v=D439tUiwk1o

Dan is het (zie bron) :
"speciaal voor de commercial gemaakt door Nando Eweg, eigenaar van het label "Sounds Like Nando".

Hardcore versie:
http://www.youtube.com/watch?v=SB-dXwbFSqk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas beide niet welke ik bedoel. En de muziek uit de remix is verre van hardcore;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde het net zeggen. Ik volg de vraag. Ben wel geïnteresseerd in wat nieuwe hardcore liedjes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=wAqIfqYzHXk ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 't 2 volle minuten volgehouden. Maar wat is dit voor iets he? Pfff... Nog slechte kwaliteit ook. Zet dan gewoon niks op youtube... Goh, wat zal jij wel niet denken over hardcore nu compris ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha idd dit is het ook echt niet, de melodie is sneller dan in debreclame en kan mij gezang van een vrouw herinneren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het hardcore nr. weet, dat zou erg helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker maar dan had ik de vraag niet hoeven te stellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie reactie op vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ yorick volgens mij is het hardcore nr zelfs ouder dan.de reclame dus misschien is.het een inspiratie bron geweest van die nando eweg haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@yorick97 Ik kon het niet eens 2 minuten volhouden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kon niks anders. Enige wat ik dacht was "What the f*ck is dit?" En dan zo'n gezicht erbij. @jb86 nando eweg? Leuk dat reclames hardcore gebruiken. Ik dacht dat hardcore een beetje een taboe was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Karvan Cévitam FruitBron Mexicaanse Cactus - Limoen
Lekker spul overigens Maar wel zelfde commercial...
http://www.fruitbron.nl/commercial.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het liedje dat op de achtergrond speelt wel iets hebben voor een hardcore intro. Zeker weten dat dit het niet is jb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het hardcore nr is het dezelfde melodie alleen wel iets meer up tempo. Denk dat het ook al wel een oud hardcore nr is alleen de melodie herkende ik direct. Het zou dus ook nog wel een happy hardcore kunnen zijn. Pff ik wil het al weten vanaf de eerste x dat ik de reclame zag, enelke x weer leg ik de link met een (happy)hardcore nr wat ik eerder toch wel vaak heb gehoord, vandaar dat de melodie uit de reclame meteen aan het denken zette. En nog steeds als ik het hoor versneld het in me hoofd en kan ik me het nr ook echt herinneren.