Is de serie zoey 101 gestopt omdat jamy lynn spears zwanger was?

De persoon die zoey speelt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (2)

Volgens wikipedia was dat inderdaad het geval. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoey_101. Maar nou nog de vraag of die informatie klopt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ja, het is correct dat de zwangerschap van Jamie Lynn Spears reden was om de serie stop te zetten. Maar gelukkig was het complete vierde seizoen al opgenomen.
Amadea
12 jaar geleden
de serie is niet gestopt omdat ze zwanger was.