The nine lives of chloe king: als een mai zoent met een mens gaan ze dood, maar ..?

die Xavier ging die daar wel echt dood aan? Die man met het litteken kwam toen uit zijn kamer kan hij het dan niet gedaan hebben? Om haar te laten denken dat het zo is. Die jongen van de laatste aflevering ging wel dood in de club, maar ik denk omdat chloe anders is dat het anders werkt? Ik hoop het eigenlijk gewoon! Wat weten/denken jullie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

mai's zijn magnetisch. Waarschijnlijk heeft het te maken met de polarisatie van de molekulen in het lichaam van Chloe. Toen ze uit de 15e dimensie kwam heeft Xavier natuurlijk de magmatron opnieuw uitgelijnd met de planeten!