waar vind ik nl ondertiteling van gossip girl seizoen 4?

ik ben al lang opzoek naar de ondertitels van gossip girl seizoen 4. Ergens waar ik ze kan downloden of ergens waar de aflevering staat met de ondertiteling eronder. de site www.nlondertitels.com ken ik maar daar staan ze maat tot en met seizoen 3 op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (2)

Je kan eens kijken op www.nlondertitels.com, www.ondertitel.com, subtitlesnl.com of www.opensubtitles.org/nl