welke dafjes gebruikten ze bij ter land ter zee en in de lucht?, en waarom zijn ze daar mee gestopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Dat waren de Dafjes uitgerust met een z.g. 'Variomatic' transmissie. Konden net zosnel achteruit rijden als vooruit! Ze zijn d'r volgens mij mee gestopt omdat 't zoveel rotzooi gaf...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat waren de Daf's 33, 44, 55 en 66 in alle typen en uitvoeringen.
In de tijd dat de races gehouden werden, waren de Dafjes voor een appel en een ei te koop. Nu worden ze steeds schaarser en liggen de prijzen hoger. Je betaalt vanaf zo'n euro of 1000. Maar een beetje redelijk exemplaar begint bij euro 3000. Of dit alleen de reden is? Maar een goedkope hobby is het niet meer.