Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je dit nog ergens bekijken? Zie uitleg

Heb een hele poos terug een soort van experiment gezien, waarbij een rij mannen en vrouwen naast elkaar stonden en toen moesten ze een paar pasjes lopen ofzo iets, en daarna moesten ze vooroverbuigen. En toen ze daar allemaal stonden moesten ze weer rechtop gaan staan. Dat lukte de vrouwen wel direct maar de mannen niet. Maar ik weet het programma niet meer en of je het nog online kunt bekijken. Weet iemand dat? Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Was wel nederlands programma geloof ik werd gepresenteerd door bart peeters

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je dat programma van ongeveer een jaar geleden waarin bevolkingsgroepen zoals bouwvakkers, blondjes, advocaten, leraren enz. het tegen elkaar op namen? Was een leuk programma! Ik dacht op SBS6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@jjjjjjj: volgens mij bedoel jij Weten zij veel, op Nederland 3 (met Chantal Janzen). Of niet? Ik weet niet of SBS6 ook ooit zo'n programma heeft gemaakt, maar jouw omschrijving klinkt daarnaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb de titel gegoogled en dat moet het zijn!
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/weten_zij_veel/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik ben er nu zeker van, zie youtube. Maar het antwoord komt van Hanneke80!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Was dat niet Hoe?Zo! van Bart Peeters?
Zie video.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel daar heb ik hem nu bij gevonden!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wie gaat dat nu weer minnen dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb al een c plusje gegeven!

Andere antwoorden (2)

hmmm als er meerdere experimenten in voorkwamen dan kan het onder de tram, of tussen de oren zijn geweest.

tenzij het een engels programma was dan zou ik het niet weten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer YouTube.com. Ik denk dat je daar je filmpje kan vinden. Type gewoon dat het om een expiriment gaat met mannen en vrouwen. Misschien moet je even zoeken, maar ik denk dat je daar de meeste sccs zal hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding