waarom komt er geen shin chan meer op TV?

Ik vond dit de beste tekenfilm ooit (samen met avatar)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Ja klopt dat vind ik ook ! Maar ik denk dat de kleine kinderen het na gaan doen... Vandaar dat ze besltoen hebben het weg te halen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blote billen op straat lijkt me ook niet zo leuk nee xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is toch leuk?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha xD ik vind van niet ^^
Dat doen ze voor afwisseling, ze bedenken dan weer een ander programma zodat er weer meer kijkers komen als je niet afwisseldt wordt het ook een x saai maar ik vond het vroeger ook wel jammer ja