Hoe vaak heeft het A-team BA eigenlijk verdoofd voor het vliegen? Zou je dan geen hersenbeschadiging hebben?

Hij heeft vliegangst... Hij werd altijd óf verdoofd met een slaappil, chloroform óf met een goeie tik op z'n hoofd. Vraag me nu gewoon af of hij geen hersenletsel had moeten hebben...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

ik kan natuurlijk nou snel zijn en zeggen, het is maar film (serie) dus niet echt. maar in het geval je écht zó vaak onder narcose/knock-out gaat lijkt me dat inderdaad niet erg gezond nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Ach boksers wennen er ook aan ;-)

Andere antwoorden (2)

Het is maar een jeugdserie en en jij geloofd het zeker ook nog? Gisteren werd B.A aan een parachute uit een vliegtuig gedropt terwijl hij gedrogeerd was en had op de grond geen buil of schrammetje.Nou dat lijkt me wel even sterk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij zegt het toch zelf altijd al :)

I ain`t no Fool!!!