Waarom heten Mtv en tmf music channels?

Vanwaar toch nog steeds de M in de naam van tmf en mtc. Ongeveer 80% van de zendtijd wordt toch ingevuld door herhalingen van amerikaanse reality shows?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dit komt omdat deze zenders meerdere kanalen hebben.
die zijn vooral op digitale ontvangers te krijgen.

Discovery doet het zelfde; als je daar naar kijkt zie je ook veel herhalingen en zelfde soort programma's.

Ze willen gewoon dat je een abbo. neemt op die digitale zenders van hun waar WEL muziek gedraaid word.

Op de digitale kanalen van discovery zijn ook de interressante docu's te zien, die je niet meer op de "gewone"discovery ziet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Van origine waren het zenders waar eigelijk alleen maar muziek op komt, zoals de engelse Mtv.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is waar dat op het moment dat veel mensen voor de buis zitten (tussen 15:00 en 22:00 uur doordeweeks en in het weekend tussen 10:00 uur en 22:00 uur) veel realityshows vertoond worden. Buiten deze uren wordt nog steeds muziek gedraaid. In totaal zijn dat dus meer uren per week muziek dan realityshows, alleen kijkt er niemand op het moment dat de muziek wordt gedraaid. Daarnaast is het inderdaad zo dat "vroeger" op deze zenders alles in het kader van muziek stond.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vroeger kon je gewoon kijken naar music shows ,live music videoclips. Nu als je een video wil kijken,moet je op youtube doen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oorspronkelijke naam. MTV en TMF