Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sinds wanneer is kindernet weer terug?

ik zette zonet de tv aan en toen was boes erop met linksbovenin de tekst "KINDERNET".

en daarna kwam reclame over wicky de viking, maya de bij en nils holgersson.

sinds wanneer is kindernet dus weer terug vraag ik mij nu af, of is dat sinds vandaag voor het eerst?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor comedy central
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindelijk van TMF af! :) Kunnen we weer lekker foute kinderseries kijken... Ik vind ze nog steeds 20x leuker dan de kinderseries van nu :P Kan natuurlijk ook alleen komen omdat ik ze vroeger als kind keek XD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sinds afgelopen maandag, 4 april 2011, kan je weer afstemmen op Kindernet. De populaire jeugdzender is inderdaad teruggekeerd op de Nederlandse tv.
Kindernet deelt een tv-kanaal met Comedy Central. Tussen zes uur 's ochtends en drie uur 's middags vermaakt de zender menig kind en ouder weer met onvergetelijke klassiekers afgewisseld met nieuwe tekenfilmhits. TMF zat op dat kanaal, maar die muziekzender gaat verder als digitale zender.
Kindernet wisselt klassieke series als Maja de Bij, Nils Holgersson en Wickie de Viking af met hedendaagse kinderprogramma's als Samson & Gert. De kinderzender richt zich op kinderen tussen 3 en 8 jaar en put voor de toekomstige programmering uit het aanbod van Nickelodeon en het Vlaamse productiehuis Studio 100. Kindernet was eerder in Nederland te zien tussen 1988 en 2003.
Georgina Verbaan is de nieuwe voice-over van Kindernet.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit maakt alles duidelijk wat ik wilde weten en nog wat extra.
bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding