Is het programma ''Dual Survival'' nep? (van discovery channel)

ik twijfel heel erg.. gisteren zo'n aflevering waar die ene man gewoon even een krokodil doodt, dat laat mij toch echt twijfelen.. maar aan de andere kant, die man die met die camera alles filmt zie je nooit in beeld, misschien heeft die wel allemaal chocolade bij zich etc!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
3.7K

Het beste antwoord

als je bedoeld dat ze écht aan het overleven zijn, dan is het nep. Want ze hebben een heel team voor het beeld en geluid. Verder weten ze precies waar ze zitten. Maar dat is ook niet de opzet van het programma. Het programma wil je laten zien hoe je moet overleven als jij ooit verdwaalt raakt. En het geeft je tips om te overleven. Als je een wat realistischer survival programma wil zien dan moet je extreme survival (niet die met bear grills) maar eens kijken. Daar gaat een vent in z'n eentje met een camcorder survivalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet nep . maar zij staan wel onder begeleiding .
En die man die de krokodil dood maakt heeft vroeger in het leger gezeten als sluipschutter en daar leren ze te overleven met die dingen wat zij hebben .
En zij leren ook hoe zij kunnen overleven zoals een krokodil te doden . en ook giftige slangen te vangen .