Welk programma wat verdwenen is op tv zou jij graag weer terug willen op de buis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2K

Het beste antwoord

De serie 'National Velvet', met Liz Taylor in de hoofdrol - ze was toen een jaar of 12. maar dat zal wel niet terugkomen, want het was zwart-wit.
En Belle et Sebastien, over een jongetje met z'n grote witte hond Belle, en een énorm stuk als vader - ik was stiekum best erg verliefd op hem.
En Floris zou ik ook graag nog eens zien !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (33)

Dragonball Z :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kopspijkers!

Ik mis het echt, Jack Spijkerman is zeer onterecht zo slecht behandeld in de media, en ik mis zijn programma erg.
En dan bedoel ik wel Kopspijkers bij de Vara, en niet bij de commerciëlen, want bij de Vara was het echt geweldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha Jack Spijkerman is afgegaan als een gieter, hij ging voor het geld maar hij kreeg de zak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, geld speelde een belangrijke rol bij zijn beslissing. Nou en? Wat zou jij doen als je drie keer zoveel zou kunnen verdienen?
Jack Spijkerman is gelynched door de media, terwijl iedereen voor het geld naar Talpa ging. Die man is kapotgemaakt door de media, en heeft ernstige imagoschade opgelopen. Een beetje respect en begrip zou op zijn plaats zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat meespeelde is dat Jack altijd zei dat hij nooit voor het geld zou kiezen. Dat hij dat toch deed, werd hem kwalijk genomen en werd breed uit gemeten. Maar klopt wat je zegt, hij is wel erg extreem behandeld.
Heartbreak high en police rescue. Niet de meest hoogwaardige kwaliteit maar waren wel helemaal 'mijn' series.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaa heartbreak high was cool! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow heartbreak high, die was ik al vergeten...leuke serie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd :-)
Buffy the Vampire Slayer!

Overdag ben ik wel slim en serieus genoeg bezig, dan ontspan ik 's avonds graag met een ongecompliceerd programma met humor, vergezochte plot, een beetje bovennatuurlijk absurdisme en natuurlijk gewoon de aanblik van Buffy zelf.

Toegevoegd na 37 seconden:
Nog zo één die ik niet graag zag verdwijnen: The L Word
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Young Ones, daar zou ik zeker mijn tv weer eens voor aanzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He dat zag ik pas nog ergens voorbij komen, maar mss was dat wel op BBC of op de belg?????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is de afgelopen tijd geheel in de herhaling geweest bij de vpro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dat is ook wat! Ik kijk nooit televisie, maar ik ga het nu toch maar eens even in de gaten houden. Bedankt allebei, voor de reactie :)
belspelletjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kyle XY

Ik weet niet of het in nederland ooit op tv is geweest, maar midden in season 3 stopt het :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oude Zeg 'ns Aaa!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De soundmixshow en de miniplaybackshow.... Vond ik vroeger altijd heel gezellig om naar te kijken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ti-ta-tovenaar!

Met Tika, die alles stil kon zetten. Als kind zag ik inderdaad alles stilstaan; toen ik als volwassene eens een uitzending zag, zag ik de acteurs duidelijk zichtbaar wiebelen.

Met het Heertje (heette hij echt zo? dat is de naam waaronder ik hem herinner) - "ooh, waarom moet dat mij toch steeds weer overkomen!".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de grobbebollen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is nog op tv hoor, kan je alleen niet verder helpen op welk net en wanneer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.tvgids.nl/programma/8199908/TiTaTovenaar/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en gaat het niet zoals ik wil dan doe ik dit....en alles staat stil!
Met Barry 'gewoon doorgaan' Stevens, toen nog een puppy!
Bolke de BEER!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Jaaa leuk! Die willen ze soms nog wel eens uitzenden tijdens schoolvakanties, 's morgens bij Zapp (Ned3)
De honeymoonquiz, heerlijk die bak "tomatensoep"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de Willem Ruis show (doch onmogelijk)

Father Ted (is maar even op zondagavond op VPRO geweest)

Tropical Heat (herinnerd me aan de good old 90's)

Toegevoegd na 3 minuten:
En jeugdseries uiteraard:

Q&Q

de Koningskinderen

de Zevensprong
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kulderzipken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie?! Hoe lang is dat geleden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een belgisch programma
Als kind vond ik Star Fleet fantastisch. De hele serie zou ik graag weer willen zien om nostalgische en jeugdsentimentele redenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De serie Lotte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Miami Vice
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaaah! jeugdsentiment!
Under the mountain (moddermonsters) Lijkt me geweldig om nog eens te zien! Da's echt jeugdsentiment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brigadier Dog
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fame, Degrassi junior high, heartbreak high, en flying doctors en wat niet mag stoppen is ER
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 van de 8, van Mies Bouwman..Nostalgie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel ruimte heb ik ? :-)

Ik zou heel veel terug willen zien, van kinderprogramma's tot de grote spel show's van ooit.

Herinnert iemand zich nog bijvoorbeeld de serie Kanaal 13, ging over een radiostation volgens mij. En de serie Chips, met twee motoragenten, was volgens mij vroeger op de BRT.

Vaag herinner ik mij nog Swarchwaldkliniek (of hoe je het ook mag schrijven) Van mij mogen ze op tv de tijd terug draaien !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
catweazel heerlijk jeugdsentiment
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De lama's, alhoewel, voor niet te lang, want dan worden de grappen minder, en zo.. Of miss dat het programma nu nog niet (na een jaar) terugkomt, maar over 2 jaartjes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jiskefet, kon ik altijd erg om lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toedeledokie!
van Kooten en de Bie! Daar bleven we voor thuis.
Het heeft mijn gevoel voor humor mede gevormd.
Wat heb ik daar om gelachen zeg, en wat een kunstenaars die twee.
Vooral moeder Carla en zoon Frank van Putten. Geweldig.
(En ik WIL helemaal geen kerstboom! Ik wil een lekkere blonde vriendin. Maarja, ik heb geen blonde vriendin, ik heb alleen mijn moeder. Daar ben ik voor behandeld...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond de twee Larense zussen ook erg leuk !!!
zondag
14 jaar geleden
Ja geweldig, Koot en Bie! Vrijwel al die typetjes waren steengoed. Zelden zo gelachen als toen. Wij bleven er ook voor thuis.
De serie 'Colditz', over het Duitse krijgsgevangenenkamp waar voortdurend plannen werden gesmeed om te ontsnappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avro's weekend Quiz! Met die bak met cavía's!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bottom, Koot en Bie, Jiskefet, Familie Knots, Kopspijkers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De nieuwjaarsshows met of Toon Hermans of Wim Sonneveld of Wim Kan, natuurlijk zijn heel veel stukken ervan inmiddels achterhaald, maar de heerlijke momenten als klein kind, zittend op de bank, bij je ouders meekijken naar die grote-mensen-programma's met een heerlijke(vette) oliebol of appelflap in je hand en buiten het vuurwerk....en dan Toon Hermans met zijn geweldige conferences.....geef door die bal of wat ruist er door struikgewas, struiuiuikgewas.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Ja daarbij kan men met recht zeggen -die goeie oude yijd-. Tegenwoordig vind ik de nieuwjaarsconferences niets meer aan.