Welk programma wat verdwenen is op tv zou jij graag weer terug willen op de buis?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De serie 'National Velvet', met Liz Taylor in de hoofdrol - ze was toen een jaar of 12. maar dat zal wel niet terugkomen, want het was zwart-wit. En Belle et Sebastien, over een jongetje met z'n grote witte hond Belle, en een énorm stuk als vader - ik was stiekum best erg verliefd op hem. En Floris zou ik ook graag nog eens zien !!!

Dragonball Z :)

Kopspijkers! Ik mis het echt, Jack Spijkerman is zeer onterecht zo slecht behandeld in de media, en ik mis zijn programma erg. En dan bedoel ik wel Kopspijkers bij de Vara, en niet bij de commerciëlen, want bij de Vara was het echt geweldig.

Heartbreak high en police rescue. Niet de meest hoogwaardige kwaliteit maar waren wel helemaal 'mijn' series.

Buffy the Vampire Slayer! Overdag ben ik wel slim en serieus genoeg bezig, dan ontspan ik 's avonds graag met een ongecompliceerd programma met humor, vergezochte plot, een beetje bovennatuurlijk absurdisme en natuurlijk gewoon de aanblik van Buffy zelf. Toegevoegd na 37 seconden: Nog zo één die ik niet graag zag verdwijnen: The L Word

ALF!

The Young Ones, daar zou ik zeker mijn tv weer eens voor aanzetten.

belspelletjes...

Kyle XY Ik weet niet of het in nederland ooit op tv is geweest, maar midden in season 3 stopt het :(

De oude Zeg 'ns Aaa!

De soundmixshow en de miniplaybackshow.... Vond ik vroeger altijd heel gezellig om naar te kijken....

Telekids

Ti-ta-tovenaar! Met Tika, die alles stil kon zetten. Als kind zag ik inderdaad alles stilstaan; toen ik als volwassene eens een uitzending zag, zag ik de acteurs duidelijk zichtbaar wiebelen. Met het Heertje (heette hij echt zo? dat is de naam waaronder ik hem herinner) - "ooh, waarom moet dat mij toch steeds weer overkomen!".

Bolke de BEER!!!!

De honeymoonquiz, heerlijk die bak "tomatensoep"

de Willem Ruis show (doch onmogelijk) Father Ted (is maar even op zondagavond op VPRO geweest) Tropical Heat (herinnerd me aan de good old 90's) Toegevoegd na 3 minuten: En jeugdseries uiteraard: Q&Q de Koningskinderen de Zevensprong

Kulderzipken

Als kind vond ik Star Fleet fantastisch. De hele serie zou ik graag weer willen zien om nostalgische en jeugdsentimentele redenen.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=ExC6OEQazrc

De serie Lotte.

Miami Vice

Catweazle

Under the mountain (moddermonsters) Lijkt me geweldig om nog eens te zien! Da's echt jeugdsentiment.

Brigadier Dog

Fame, Degrassi junior high, heartbreak high, en flying doctors en wat niet mag stoppen is ER

1 van de 8, van Mies Bouwman..Nostalgie!

Hoeveel ruimte heb ik ? :-) Ik zou heel veel terug willen zien, van kinderprogramma's tot de grote spel show's van ooit. Herinnert iemand zich nog bijvoorbeeld de serie Kanaal 13, ging over een radiostation volgens mij. En de serie Chips, met twee motoragenten, was volgens mij vroeger op de BRT. Vaag herinner ik mij nog Swarchwaldkliniek (of hoe je het ook mag schrijven) Van mij mogen ze op tv de tijd terug draaien !

catweazel heerlijk jeugdsentiment

De lama's, alhoewel, voor niet te lang, want dan worden de grappen minder, en zo.. Of miss dat het programma nu nog niet (na een jaar) terugkomt, maar over 2 jaartjes?

Jiskefet, kon ik altijd erg om lachen.

van Kooten en de Bie! Daar bleven we voor thuis. Het heeft mijn gevoel voor humor mede gevormd. Wat heb ik daar om gelachen zeg, en wat een kunstenaars die twee. Vooral moeder Carla en zoon Frank van Putten. Geweldig. (En ik WIL helemaal geen kerstboom! Ik wil een lekkere blonde vriendin. Maarja, ik heb geen blonde vriendin, ik heb alleen mijn moeder. Daar ben ik voor behandeld...)

De serie 'Colditz', over het Duitse krijgsgevangenenkamp waar voortdurend plannen werden gesmeed om te ontsnappen.

Avro's weekend Quiz! Met die bak met cavía's!!!

Bottom, Koot en Bie, Jiskefet, Familie Knots, Kopspijkers

De nieuwjaarsshows met of Toon Hermans of Wim Sonneveld of Wim Kan, natuurlijk zijn heel veel stukken ervan inmiddels achterhaald, maar de heerlijke momenten als klein kind, zittend op de bank, bij je ouders meekijken naar die grote-mensen-programma's met een heerlijke(vette) oliebol of appelflap in je hand en buiten het vuurwerk....en dan Toon Hermans met zijn geweldige conferences.....geef door die bal of wat ruist er door struikgewas, struiuiuikgewas.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100