Is de reclame van Vitalu echt?

In de reclame van Vitalu jongleert een mevrouw met allerlei verschillende huis, tuin, en keukenspullen. Het ziet er echt heel echt uit. Maar kan het, toetsenborden, komkommers, en meer zomaar in de lucht houden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vroeg het me ook af maar me man vond me onnozel om te denken dat dit echt is...volgens hem gewoon trucage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog even de link: http://www.youtube.com/watch?v=YFb93XRVY_8&feature=youtube_gdata_player
Amadea
13 jaar geleden
@Nick: het is veel handiger om die link bij de vraag te plaatsen, in het videoveld. Dan kunnen alle beantwoorders die rechtstreeks bekijken. Nu zien ze het alleen als ze de reacties lezen en de link aanklikken!

Het beste antwoord

De naam van die mevrouw is Annette Gliwa. En ze jongleert echt met die artikelen. Daar is zij zeer bedreven in, kijk maar op haar website: http://aurorascarnival.co.uk/annette.htm
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow!!!