welke kerk zie je in leader Pauw en Witteman?

De leader van Pauw en Witteman eindigt met een kerk in beeld. Het moet nabij De Plantage zijn. Maar welke kerk is het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Beelden zijn geschoten vanaf KPN toren bij RAI complex. Richting binnenstad, Amsterdam-zuid en rivierenbuurt met op achtergrond Okura hotel zijn duidelijk zichtbaar.

Kerk bevind zich of achter de Rai in A'dam zuid of achter de Pijp in A'dam oost.

Overigens sinds september 2010 wordt DWDD en P&W niet meer opgenomen in 'studio Plantage' naast Artis, maar in een studio/oud transformator gebouw op het terein van de voormalige Westergas fabriek langs de Haarlemmerweg bij de Staatsliedenbuurt.