Welke (tv) serie kan ik kijken op mijn iPod?

YouTube doet het bijvoorbeeld goed op mijn iPod. Welke series zijn er mogelijk om daarop te kijken? Maakt niet uit welke categorie de serie is!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Gtst kun je op YouTube terug kijken
En programma's van Ned. 1,2,3 kun je terugkijken met de app: Programma Gemist.
Programma's waarbij je Silverlight of Java nodig hebt, kun je niet terug kijken op je iPod, omdat het bedrijf dat die programma's produceert, het niet toestaat dat men het bij Apple kunnen downloaden. (Helaas voor ons)

Kun je wat met dit antwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn weinig series die je met de standaard browser (safari) kan bekijken, echter zijn er een aantal downloadbare browser zoals skyfire die flash ondersteunen waardoor je duizenden sites met series en filmpjes kan bekijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook de app Uitzending Gemist downloaden, doet het perfect bij mij en zo kan je bijvoorbeeld Wie is de mol bekijkenn, weet niet of gemiste uitzendingen bekijken je ligt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede tijden slechten tijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel series zijn ook compleet te dowloaden. Eerst naar je pc, dan naar ipod. Google bv op 'friends ipod torrent' of 'southparj ipod torrent'

Toegevoegd na 1 minuut:
southpark dus...