Zijn er eigenlijk nog echte reisprogramma's op tv?

Dan niet zoiets als 'Wie is de reisleider', maar programma's als 'LLiNK 3 op reis' of 'RTL Travel', die beiden niet meer op tv zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

3 op reis (BNN)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh dat programma is er dus nog wel :)
+

Andere antwoorden (5)

als er goed is , is het op dinsdag. het gaat over China ze trekken heel China door. ik weet er niet veel van maar ze gaan de heleqereld af volgens mij eerst india en nu zijn ze nog steeds in China. ze geven veel informatie over het land
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke zondag is op NL3 rond 19:00 wel een reisprogramma volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag heb ik toch echt Chris zegers op tv gezien met RTL travel om half 12 is het altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo
zondag,s in de namiddag op belgie,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlaanderen Vakantieland,zaterdagavond rond 6 uur op brt1, dat wordt op zondag herhaald