vraag over tv programma Schoon goed

Rond 1999 speelde er een tv serie met Rijk De Gooijer af.
Rijk speelde Herman Van Wijk een vernijdigde wasserette eigenaar ergens in een stad (zal wel amsterdam geweest zijn. Nu was dat best een aardige serie we genoten in ieder geval er wel van . Later was de serie weer klaar . maar ja van de meeste series zijn in de loop der jaren dvds videos uitgegeven Of ook via internet download baar. Maar hoe veel ik ook zoek ik vind eigenlijks niets op internet, Nu de vraag weet iemand of deze ge-weldige serie uberhoud op DVD / VIDEO is gekomen en of op internet ? via youtube vind ik hem niet gauw wie weet meer? grt robert

13 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Nee, daar is (nog) geen opname van te vinden. De uitzendingen zijn wel beschikbaar via het archief van Beeld en Geluid, zie http://zoeken.beeldengeluid.nl/internet/index.aspx?ChapterID=1164&searchText=Schoon%20goed
De serie werd uitgezonden door de Vara. Misschien kan je de omroep verzoeken het op DVD uit te brengen. Ik begrijp uit internetberichten dat het niet goed gaat met Rijk de Gooijer. Dat zou ook een reden kunnen zijn dat binnenkort (mocht hij komen te overlijden) veel van hem herhaald gaat worden. Hier is het contactadres voor de Vara te vinden: http://omroep.vara.nl/Contact.723.0.html
Amadea
13 jaar geleden
molenaar
13 jaar geleden
ok dankje wel