Welke mobiel gebruiken ze in GTST en is dat altijd dezelfde?

Ik zou graag willen weten welke mobiel ze in GTST gebruiken. Ook zou ik willen weten of er altijd met dezelfde mobiel gebeld wordt, of dat iedereen een ander type/merk heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (2)

Ik geloof dat ze telefoons gebruiken van Samsung, weet alleen niet het type.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorheen (aanal jaar terug) was het inieder geval nokia want je hoorde dat nokia deuntje maar of ze allemaal t zelfde merk gebruiken weet ik niet en mischien is t wel veranderd