Oprah Winfrey is een nieuwe zender begonnen. Is die zender in Nederland te zien en zo ja waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

De nieuwe zender van oprah noemt OWN in onderstaand artikel staat vermeld dat je in nederland (nog) niet de zender kan bekijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een zender, geen programma. Misschien dat mensen met een schotel hem kunnen ontvangen, maar tot op heden is er nog geen kabelaar die de zender aanbiedt.