Hoe heet deze serie? En welke politie- of FBI-series werden deze zomer uitgezonden op de Nederlandse zenders?

Ik heb deze zomer een aflevering van een tv-serie gezien die ik leuk vond, en ik probeer er nu achter te komen welke serie het was.

Het was een Engelstalige serie over politie of FBI oid, waarschijnlijk Amerikaans. Geen reality.

Ik kan me helaas geen kenmerkende informatie weinig herinneren over de hoofdrolspelers.
De aflevering ging over een vrouw die de advocaat van haar exman bedreigde, omdat hij haar exman geholpen zou hebben de voogdij over hun kinderen te krijgen.
Haar kinderen zijn op dat moment 'kwijt' en de politie of FBI moet erachter zien te komen hoe alles in elkaar zit.
Eerst lijkt haar exman de kinderen te hebben ontvoerd, daarna de huidige vriend van de vrouw, en uiteindelijk blijkt zij zelf ze te hebben en probeert in een auto met hen het land uit te vluchten. De politie/FBI weet hen uiteindelijk te pakken te krijgen, door via een soort intercom de kinderen te overtuigen om hun moeder te overtuigen.
Volgens mij had een van de politie/FBI-mensen zelf ervaring met een scheiding, ontvoerde kinderen of kinderen die gestorven waren of zoiets.

Dit is typisch een verhaal dat in álle politie/FBI-series wel past, maar hopelijk is er op GV iemand die deze specifieke serie volgt en het verhaal van deze aflevering herkent.

Toegevoegd na 19 uur:
Ik geloof dat deze serie meteen voor of na Numb3rs uitgezonden wordt, op dezelfde zender.

Toegevoegd na 2 dagen:
Aan iedereen die geantwoord heeft: Bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.7K

Het beste antwoord

Als ik mij niets vergis is het Flashpoint. Season 2 episode 17. Je bent enkel wat in de war met het man/vrouw deel. Flashpoint gaat over een canadese elite eenheid, SRU (strategic response unit) genaamd, ze gaan zowel in op het psychologische als het tactische deel van hun interventies. Zeer goede serie trouwens, de moeite van het bekijken waard.

Groeten,
Janom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

NCIS?-CSI???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb hem ook gezien..... ik dacht law and order: special victims unit maar ik weet het niet zeker

Toegevoegd na 7 minuten:
ja nu je het zegt is het denk ik ook criminal minds ja!! ik volg ze ongeveer allemaal en dan is het ooit moeilijk uit elkaar houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij komt mij ook bekend voor. Volgens mij was het een aflevering van Criminal Minds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij was het criminal minds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schiet me iets te binnen, is het de serie 24...