Wat gebeurt er wanneer er bijvoorbeeld 3 deelnemers aan The Voice of Holland griep hebben en niet mee kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Als ze griep hebben is dat tegelijkertijd een soort "test". Een echte artiest zegt ook geen optredens af vanwege een griep. Dus ze zullen zich vol moeten proppen met aspirine, zorgen dat ze er staan, en daarna zo snel mogelijk het bed weer induiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moeten ze toch meedoen! Griep of niet.
bamibal
13 jaar geleden
De show gaat gewoon door; "The show must go on..", tenzij het echt niet kan, maar moet men ervoor kiezen om uit het programma te stappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aangezien het een groots programma is, zullen ze het met een paar dagen uitstellen totdat ze alledrie beter zijn,
de kans dat ze tegelijk ziek worden is daar eigenlijk te klein voor

maar het zal gewoon doorgaan