As the world turns, you love it or hate it

In welke volgorde worden de afleveringen uitgezonden? Om 9 uur 's ochtends en 's middags om 17.00 uur en 's avonds later maar welke uitzending is het eerst op welke zender? Ik kan het nergens terugvinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorbeeld: Maandagavond een nieuwe aflevering,
Dinsdagmorgen is van Vrijdag,
Dinsdagmiddag is van Maandagavond.

Het beste antwoord

Hate it! De aflevering van dinsdag 9.00 is de aflevering van maandag om 17.00...

Dus die van woensdag 09.00 is die van dinsdag 17.00!!! Enz enz. Dus maandagochtend 9.00 zie je de herhaling van vrijdagavond!

Veel kijk plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel..... hier heb ik wat aan !!!
Nog 1 jaar en het is afgelopen.

Andere antwoorden (1)

s morgens is het de herhaling van gisteren.
snap je het?