Wat zijn leuke comedy series?

Ik ben op zoek naar nieuwe leuke series in het genre van "The big bang theory", "How I met your mother" en "Friends". Welke zijn leuk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Antwoorden (11)

Ik vind 'Peep show' (dat is een Engelse serie)

Echt hilarisch, zeker de moeite waard om hem even op te zoeken als je hem niet kent

(en nee, dit heeft niets met porno te maken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The king of queens! dits my favourite:) http://www.youtube.com/watch?v=ewd0ZD1nYDc
Enjoy:)

Toegevoegd na 10 minuten:
ok, hets animatie, maar The Simpsons is top notch! Als die-hardfan moest ik het toch even toevoegen. :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
two and a half men dat is echt leuk en grappig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- weeds (iets meer verhaal, vooral eerste 2 seizoenen erg leuk)
- 8 simple rules
- Family guy (genre is ook comedy, maar houd er rekening mee dat het animatie is. ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
that 70's show, according to jim, two and a half man, two guys a girl and a pizzahut, californication, will and grace???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat hierboven staat. Maar ook frasier en Couplings( engelse comedy, superleuk maar ik raad je aan deze op volgorde te kijken. Ook over 6 vrienden. )

Toegevoegd na 1 minuut:
Dharma and Greg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
modern family op rtl 5 is ook leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf vind The Office en Modern Family heel grappig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Friends is echt gewéldig. Echt 100% ik heb alle afleveringen wel drie keer gekeken.

Scrubs is super leuk, speelt zich af in een ziekenhuis, maar de karakters zijn zo leuk dat het echt NIETS is als welke ziekenhuis-serie dan ook

My Name is Earl, het hele idee van die show is gewoon zo grappig, echt een must see :)

Californication, ook grappig, beetje veel seks in het eerste seizoen, maar het is toch echt erg grappig !!

Voor de rest nog wat dingen die in de buurt komen:

American Pie, gênante en leuke humor, waar (seksuele)relaties de boventoon voeren. Dit is een reeks van 8 films, dus ook wel serie achtig

De internetcomedy Arby 'n the Chief, staat geheel op Youtube, maar het is leuker als je beetje van games houdt, maar ook zonder dat je dat leuk vind is het een geweldige serie. Het gaat over twee levende actiefiguren van het spel HALO, en die het ook spelen. De stemmetjes, avonturen en alles zijn geweldig. Ik heb het helemaal gekeken en wist niets van Halo, maar heb genoten!!

Toegevoegd na 8 minuten:
Ook de IT-Crowd is echt grappig, en de show van Tenacious D ook (Band van Jack Black, de dikkere leraar in School of Rock) genaamd Tenacious D HBO
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Modern family, my name is earl, saved by the bell, 3rd rock from the sun. Eigenlijk de meeste series van comedy central? xD