is er ergens te zien hoeveel mensen de veronica magazine vorige week hebben gekocht en er op geabonneerd waren?

ik stond er vorige week in en ik wil graag weten hoeveel mensen dat ongeveer gezien hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
rebecca
13 jaar geleden
ow, waarom stond jij erin ? ik heb hem in ieder geval dat is al 1 ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensiz advertentie voor zwemmen,
of zoiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mitch: Ben jij dit dan? http://www.menzis.nl/web/Consumenten/Ledenvoordeel/ZwemmenVoor1EuroP.p.1.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik ben die daar onder.
http://www.menzis.nl/web/Consumenten/Ledenvoordeel/ZwemmenVoor1EuroP.p.1/ZwemmenVoor1EuroP.p.2.htm
rebecca
13 jaar geleden
cool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig. Menzis+zwemmen in google= foto vinden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@rebecca zeker cool,
foto is in de het buitenbad genomen rond half 9 in de winter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Loenie hahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mitch, den heb je in elk geval toch weer wat meer kijkers gehad. ;)
rebecca
13 jaar geleden
haha, :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk!! ik heb geen gids maar nu hier even gekeken.
Steenuiltje
13 jaar geleden
Ik niet! :) Heb geen gids. Misschien kan je wat op de Veronica website vinden of anders stuur je even een mail met je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kan ik me op m'n dood voorbereiden? Gelukkig weer een vrolijke vraag van jou.
De bovenstaande vraag van jou liet velen in het ongewisse.

Antwoorden (3)

Oplagecijfers 1019190 (Bron: opgave van uitgever)
Website http://www.veronicamagazine.nl/

misschien heb je hier iets aan, is wel van 2007.
13 jaar geleden
Met een oplage van ruim 900.000 bladen per week en een bereik van bijna 2,8 miljoen lezers per week (= 27,5% van alle Nederlanders 15-50 jaar) is Veronica Magazine het grootste betaalde tijdschrift van Nederland.

Het aantal mensen dat jou gezien heeft, kan dus veel groter zijn, dan het aantal abonnees. (2,8 miljoen lezers)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je de uitgever van Veronica Magazine zelf vragen door ze te bellen. Want zij weten uiteindelijk het antwoord. Weet niet als ze dat al openbaar mogen maken. Anders komt mesher het dichts bij het goede antwoord.