Welk nummer is dit.

er stond een muppet firguur vooraan en op de achtergrond allemaal stadse geluiden.
de persoon zong steeds aiaiai moet dat nou al dat lawaai.
en noemde weer een paar voorbeelden op, geen idee meer waar het van komt. HELP

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien iets van Ome Henk? Of Dingetje? Of bedoel je met 'muppet' bijv. Fozzie of Miss Piggy of dat soort figuren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misspiggy bvb zou het heel goed kunnen zijn, maar ben niet zeker.

Antwoorden (1)

deze misschien ? zitten wel geen muppets in maar de tekst die je noemt lijkt er wel wat op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=rPAAoSFfFww is de link die je geeft klopt dit hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mja, die link bedoel ik inderdaad. maar is blijkbaar toch iets anders dan je zoekt dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze heeft wel een muppet. http://www.youtube.com/watch?v=murDkcBVNcU&feature=related
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is nederlands gesproken in een muppet/sesamstraat achtige setting