Wat is de logica achter het feit dat Donald Duck een handdoek draagt als hij uit bad komt?

Normaal draagt Donald alleen een jasje en geen broek maar als hij uit bad stapt heeft hij opeens een handdoek om zijn middel.

Aanvulling: http://www.youtube.com/watch?v=lXXlPEv4YhI (met dank aan Bailey).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit heb ik me ook al zovaak afgevraagd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk dit heeft een cabaretier ooit ook gezegd...ik meen najib?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje
ik zat ook te denken waar heb ik die vraag toch eerder gehoord? Geen idee maar hij is wel blijven plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zouden fokke en sukke dit ook doen als ze uit bad komen?

Het beste antwoord

Donald Duck is voor kinderen, die een heel andere logica hebben dan ik. Een eend snatert, en hoewel ik Donald Duck nauwelijks kan verstaan, praten echte eenden nog minder. Dus zoek er vooral niets achter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er zit geen logica achter, het is een klein grapje van de tekenaar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natte veren plakken en gaan hangen. Daardoor zouden bepaalde lichaamsdelen van deze wereldberoemde eend tentoongesteld kunnen worden. Vandaar de handdoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige keer dat Donald wel een broek draagt, is als hij gaat zwemmen. Ik neem dus aan dat hij z'n natte zwembroek sneller wil laten drogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Donald Duck is net een mens, maar hij is een eend. Het is tekenfilm logica. Mensen doen ook een handdoek om als zij uit bad komen, dus Donald ook. Wel raar maar ook lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat hij zich dan net heeft afgedroogd en zijn handen vrij wil houden natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat geeft te denken wat hij in bad heeft gedaan.
Waarschijnlijk heeft hij iets af te vegen wat er overdags niet zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is geen logica wel een uitleg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jee! Idd heb het bij Jekkers gehoord! 1+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o jaaaaaaaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn favo stukje cabaret :)