Het programma-onderdeel van Villa Achterwerk is geen tekenfilm maar een uit België afkomstige animatieserie. De titel is Paniek in het dorp. Zie bijvoorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=_cS9B87Cr2A&feature=related
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jippie, dat is 'm. "Paniek In Het Dorp". Dankjewel Amadea. "Helemaal top, indiaan."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was het antwoord wat ik zocht. Hartstikke bedankt.

Andere antwoorden (2)

Lucky Luke?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt dat misschien uit de film Spirit?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook daar dacht ik aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook geen Spirit. Komt uit een animatiefilm die door de VPRO zondags 's ochtend in Vila Achterwerk werd uitgezonden. Film werd gemaakt met van die plastic poppetjes op zo'n ovale grondplaatje.