Welke winkelketens verkopen nog Lucky Luke stripalbums?

In kiosken/tijdschriftenwinkels/supermarkten zie je alleen maar Donald Duck pockets, en ook in boekenwinkels zie je geen goede stripboeken. Tips waar ik de Lucky Luke avonturen kan kopen?
NB: via bol.com wordt niks, deze hebben levertijd van 3 dagen en pakjesavond is aanstaande vrijdag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Dan kom je vrees ik toch uit op een winkel die gespecialiseerd is in stripboeken.

Advies voor volgend jaar "eerder beginnen met cadeaus kopen" ik heb ook iemand er tussen zitten die elk jaar moeilijk verkrijgbare strips vraagt: De eerste delen van rooie oortjes, het levens verhaal van Dagobert Duck etc etc.
Het is soms wel te krijgen bij bol.com maar de levertijd is dan helaas niet morgen in huis.

Nu zul je er een stukje voor moeten rijden, of een ander cadeau moeten verzinnen vrees ik.

Het was overigens geen verwijt, maar strips is een drama.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Enige antwoord, dus automatisch het 'beste'