Wie is/was de tekenaar van de poppetjes in de videoclip van Gigi d'Agostino!

Ik heb ooit een paar filmpjes van hem gehad, maar ben ze kwijt en weet de naam niet meer. Hij tekende een 'verhaal' uit steeds maar 1 lijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Wie ze getekend heeft weet ik niet, maar je bedoeld het nummer The Riddle..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Andreas Hykade was de tekenaar van de video van The Riddle, de tekst van dat nummer is van Nik Kershaw, gigi d'agostino heeft het origineel gemaakt.

Toegevoegd na 5 minuten:
* d'agostino heeft het origineel gecoverd, het origineel was van Nik Kershaw. foutje bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zag het, ik kwam nooit verder met zoeken. Ik denk dat ik Osvaldo Cavandoli bedoel (La linea). Ik zag dat Blablabla eenzelfde soort clip is. Thanks anyway :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, osvaldo cavadoli heeft een serie gemaakt, andreas hykade de videoclips van gigi d'agostino, wel in de stijl van osvaldo cavadolii