Hoe heet deze kinderserie uit de jaren 80?

Ik weet er niet veel meer vanaf, het enige wat ik me nog goed kan herinneren was, dat er in de serie af en toe een klein groen mannetje in beeld kwam die onzichtbaar kon worden. Er was een 'goede' (die je dus ging helpen als je in nood zat) en een 'slechterik' geloof ik.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor alle duidelijk, het gaat om een tv-programma, een tekenfilm.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch niet de hulk??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet de Hulk. Hoewel dat ook leuk was. Maar de Hulk was veeeeeeeeel groter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie je hier wat bekendst tussen staan? http://www.google.nl/search?q=tekenfilm+jaren+80&hl=nl&biw=1024&bih=625&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=46s1TrfJNMebOsPq7dcL&ved=0CEIQsAQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je Dungeons&Dragons?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is em, annna!!!!! Jippie, eindelijk! Hoe kom ik er nou bij dat dat mannetje groen is???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je herinnering kan je wel eens voor de gek houden.. maar ik dacht meteen aan deze serie.
Ik zet mijn antwoord bij de andere antwoorden ; -)

Het beste antwoord

Dungeons&Dragons
Dat mannetje was niet groen maar gaf wel (vage) adviezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De Snorkels? http://nl.wikipedia.org/wiki/Snorkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat the jetsons, een gezin die in de 'toekomst' leeft. Kwam vroeger op cartoon network
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was er 30 jaar geleden al wel cartoon network???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, dit was em niet. :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan weet ik het ook niet, helaas:p