Kan je audio op een dvd branden, en dat vervolgens met een cd-speler afspelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Intern is een DVD totaal verschillend. Zijn pits zijn maar half zo groot als de pits van een CD (0,4µm tegenover 0,83µm) en de sporen liggen dubbel zo dicht bij elkaar (0,74µm tegenover 1,6µm)

Vandaar dat een cd speler geen dvd kan lezen. en andersom wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, een cd-speler kan geen DVD's lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het zelfde je dvd word niet herkend door je cd speler
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou net zoiets zijn als wanneer je een audio-cd op een platenspeler probeert af te spelen bonboner (bijna) zo groot zijn de verschillen.