programmanaam voor een jongerenprogramma in Nijmegen

Binnenkort wil ik een jongerenprogramma beginnen op de lokale omroep in Nijmegen. op zaterdagmiddag. weet iemand een naam? het liefst met een engels tintje. mijn naam is Sjors. zo iets als : Sjors @ work. in die richting. of iets met nijmegen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Als je - it is your's - aan elkaar uitspreekt klinkt het als =sjors=
Dus ----------TSYOURS---------------

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sjors meets Marieken (van Nimwegen) misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
George goes imperial
Havana George
Sjors & de Batavieren
Amadea
13 jaar geleden
Dat jij de presentator bent wil niet meteen zeggen dat je naam in de programma naam moet, toch?
Je kunt ook iets heel anders bedenken. Iets met een zaterdagmiddag, iets met het doel wat jij wil met jouw show (bandjes uitnodigen, lokale evenementen bespreken enz.)

Er zijn legio mogelijkheden, alleen moet je even wat brainstormsessies houden met mensen die je kent. Samen kom je er echt wel uit ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie kent Sjors? (met een knipoog naar weekend)
Lenders op de zender
Sjors 4 your ears
Sjors in the Afternoon
Ff Chillen met Sjors
Sjors' Infotainment
Sjors' Talk & Music