programmanaam voor een jongerenprogramma in Nijmegen

Binnenkort wil ik een jongerenprogramma beginnen op de lokale omroep in Nijmegen. op zaterdagmiddag. weet iemand een naam? het liefst met een engels tintje. mijn naam is Sjors. zo iets als : Sjors @ work. in die richting. of iets met nijmegen

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je - it is your's - aan elkaar uitspreekt klinkt het als =sjors= Dus ----------TSYOURS--------------- Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Sjors meets Marieken (van Nimwegen) misschien?

George goes imperial Havana George Sjors & de Batavieren

Dat jij de presentator bent wil niet meteen zeggen dat je naam in de programma naam moet, toch? Je kunt ook iets heel anders bedenken. Iets met een zaterdagmiddag, iets met het doel wat jij wil met jouw show (bandjes uitnodigen, lokale evenementen bespreken enz.) Er zijn legio mogelijkheden, alleen moet je even wat brainstormsessies houden met mensen die je kent. Samen kom je er echt wel uit ;)

Wie kent Sjors? (met een knipoog naar weekend) Lenders op de zender Sjors 4 your ears Sjors in the Afternoon Ff Chillen met Sjors Sjors' Infotainment Sjors' Talk & Music

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100