Weet iemand goede online internet sites om zo snel liedjes te downloaden gratis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Deze site is echt tof, want je kan gewoon de youtube link er in stoppen en dan krijg je een mp3 bestand. Moet de YouTubegebruikers het wel toelaten natuurlijk maar ik heb nog nooit gehad dat ik een nummer helemaal niet kon downloaden. Dan moet je gewoon op lyrics zoeken. Succes ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gratis downloaden is eigenlijk altijd illegaal. Er zijn wel muziekdiensten en radiostations gratis, maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt.

:-)

Toegevoegd na 48 seconden:
Er zijn wel muzieksites waar je weinig betaalt per nummer.

http://www.mp3.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt muziek ook prima downloaden met een nieuwsserver. Er zijn vaak zelfs gratis nieuwsservers. die gebruik ik zelf ook. Je hebt alleen een aantal programma's nodig maar die zijn zo geinstalleerd en dan kun je aan de gang. zie ook:

http://www.binaries4all.nl/beginners/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een methode om googel daar voor te gebruiken. Ziet er moeilijk uit maar is eigenlijk erg eenvoudig.

"anouk" intitle:index.of mp3 -html -htm -php -asp -txt -pls

Plak het bovenstaande stukje in google en vervang de naam anouk met de naam van de artiest die je zoekt. Werkt best aardig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beemp3.com

Als ze 'm daar niet hebben
Zoek op Google:
[naam lied] mp3 download
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het beste voor jou is torrents downloaden en dan via sites als de pirate bay nieuwsserver is wel iets beter maar niet gratis torrents wel