kan je helpen met lietjes op mp3 te zeten

kan je me helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K
Kimath
13 jaar geleden
Wat wil je weten?
- Instructies om mp3's te downloaden.
- Hoe je een cd op je computer kan importeren als mp3.
- Hoe je nummers over zet naar je mp3 speler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@stevano7 dit is wel een vraag, dat zie je toch?
@sgrijvvaud het is nederlands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is raar geformuleerd, er missen een paar woorden, er mist een vraagteken en het is naar 1 persoon gesteld maar probeer de woorden maar op te zoeken in een woorden boek dan zal je zien dat het nederlands is. Succes

Antwoorden (3)

Waar heb je moeite mee?
Als je mp3'tjes op je computer hebt staan, dan moet je je mp3 speler verbinden met je computer.
Afhankelijk van je soort mp3 speler kun je hem rechtstreeks in de USB-poort van je computer steken of moet dat via een kabeltje.

Als je het apparaat aan de pc vastgekoppeld hebt, dan krijg je vast wel ergens in beeld dat er een nieuw apparaat gekoppeld is. Klik op die melding en een verkenner opent met daarin de "inhoud" van de mp3 speler.
Open een tweede verkennervenster en ga daarin naar de map met je mp3'tjes.
Selecteer de gewenste bestanden, klik op kopieren, ga naar het eerst geopende venster, klik op plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is echt niet zo moeilijk:
Het makkelijkste is om er voor te zorgen dat de MP3 bestanden in jouw map (mijn)muziek staan. Via de startknop kun je hier naar toe navigeren.
Via de meegeleverde USB kabel sluit je je MP3 speler aan op de computer. Je kunt nu je MP3 speler openen en onder in de balk zetten. Open je muziek selecteer de map of jouw nummers, kopiëren (Ctrl+c) Map uit de balk halen (door er op te klikken) en plakken (Ctrl+v)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst en al moet je limewire hebbe of een ander programma
> maar limewire vind ik t best :p
> je download je liedjes via limewire dus
> dan sluit je je mp3 aan met de USB-kabel en t schijfje
> (alsdater bij zit )
> Als je die ebt aangesloten
> gaat ge naar start deze computer
> daar ziet ge een lijst
> en daar tussen staat
> 'verwisselbare schijf'
> klik daarop
>
> voila
> alle liedjes die je van limewire ebt gedownload
> sleep je naar de map 'verwisselbare schijf'
>