de toppers naar huis, verdiend?

vonden jullie dat ze het goed genoeg gedaan hadden?
ik zag er wel wat in kennelijk niet dus.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
AWM
14 jaar geleden
Ik heb hier maar één antwoord op, dat voor zichzelf spreekt: Shine, shine, shine There are so many wars right now in this world
There are so many things not right
There are too many people hurt in this world
There are too many men that fight Time is now to make the change
Time is on our side
Love will make us glow in the dark
So open up your heart
Are you ready for a brand new start? Shine
People, let your light shine
Let the darkness fade away
Step into a brighter day
Don’t forget about our world today Let your light shine
Maybe the answer is just this simple song
Let everybody shine along
To keep the world from going wrong
Let your light shine So many people with good heart in this world
So many, they can make a change
So the only thing that we have to do
Is love the one we hate It will change all darkness into bright
It will touch everybody’s light
The whole world will be lighted
All people will be reunited Shine
People, let your light shine
Let the darkness fade away
Step into a brighter day
Don’t forget about the role you must play Let your light shine
Maybe the answer is just this simple song
Let everybody shine along
To keep the world from going wrong
Let your light shine As long as we believe in good
As long as we believe in love
The light will guide and take us to
The world we all dream of
Let your light shine Shine
People, let your light shine
Maybe the answer is just this simple song
Let everybody shine along
To keep the world from going wrong
Let your light shine Shine, shine, shine, shine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of de Toppers naar huis mogen? had je ook liever gehad dat ze in Rusland bleven wonen?

Het beste antwoord

Ik heb niets met het songfestival en al helemaal niets met de Toppers, maar ze maken blijkbaar toch een groot publiek in Nederland gelukkig, dus alleen al daarom hadden ze voor mij door mogen gaan.

Als ik lees/hoor hoeveel mensen zich aan hen ergeren, dan denk ik: "waarom zetten ze hun tv dan niet op een ander kanaal c.q. uit, of stop dan met het lezen van artikelen in de media die over hen gaan".

Het is gewoon een vorm van zelfkwelling, waar ik niet eens meer op in ga. (Hier dan nog één keertje.)

Ik hoop in ieder geval wel dat ze alleen nog maar met z'n drieën optreden!
Dan wordt het ontwijken van mijn kant alleen maar makkelijker. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ik zag er ook wat in, en vond dat ze eigenlijk wel een plekje in de finale hadden verdiend. En dat zeg ik echt niet omdat ik Nederlander ben, want een hoop liedjes vond ik minder.

Oh well. Nu is Noorwegen mijn favoriet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet gekeken..

Viel ook niet anders te verwachten met al die propaganda rond homoseksualiteit. Daar houden een hoop mensen niet van..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond The Toppers eigenlijk wel leuk. Van mij hadden ze door mogen gaan naar de finale.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja terecht. Hoewel ik toegeef dat ik dit oordeel vel zonder te hebben gekeken. Wie zit nu te wachten op drie dikke zangers van middelbare leeftijd in gekke pakken?

Toegevoegd op 14-05-2009 23:13:15
Geer en Goor hadden daar moeten staan en ze hadden hetzelfde moeten doen dat ze ook altijd op tv doen: een knotsgekke, satirische, sado-masochistische, perverse, hete nichtenshow opvoeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk zelf dat we een grotere kans hadden gehad als de Belgen ook op ons mochten stemmen. Maar de Oostblokkliek had het weer goed voor elkaar. Zo kunnen we nooit winnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ze hadden van mij naar de finale gemogen. Ik snap niet waarom ze Nederland en Ierland bij die oostblok landen hebben gezet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij heb blijkbaar nog de illusie dat kwaliteit er iets mee te maken heeft, dan hadden ze misschien door gemoeten ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hadden van mij naar de finale gemogen, want je blijft chauvinistisch... maar ik vond ze eigenlijk niet zo goed.
Ik had veel meer van hun act verwacht na al die publiciteit vooraf (zelfs zonder pakken met lichtjes zou het publiek ingepakt worden).
De opvallende forse dame op het podium maakte echt niet het verschil en ik heb slechter maar zeker ook beter horen zingen vanavond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang ze nog doorgaan met deze wijze van jurering zal Nederland nooit meer in de finale staan.
Het liedje wat uiteindelijk tweede is geworden op het Nationale Songfestival was trouwens beter dan deze eenheidsworst..
Ik vraag me trouwens af of de jurering bij het Nationale Songfestival wel eerlijk is gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed, ik ga het gewoon toegeven: Ik heb een groot deel van de halve finale gezien gisteren !. Zo, dat is eruit.
(ik had niets beters te doen, had een online spelletje Catan opgestart en dan is muziek op de achtergrond wel leuk... hoewel sommige muziek).

Enniewee, op basis van alles wat ik gisteren gehoord en met een half oog gezien heb, hadden de Toppers echt wel bij de beste tien moeten zitten. En dit zeg ik niet omdat ik chauvinistisch ben. Qua liedje en qua uitstraling vond ik ze gewoon bij de beste tien.. Maar ja, het ontbreekt hen nu eenmaal aan oostblok-gehalte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik heb gisteravond wat fragmenten voorbij zien komen van het Eurovisie Songfestival. Mijn mening is dat De Toppers zeker een plek verdiende in de finale. Overigens vond ik Jeroen van der Boom gisteravond de betere zanger van De Toppers. Het viel mij ook op dat er iets met de muziek aan de hand was (te zacht???).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het wel verwacht dat Nederland niet door zou gaan. Ik vond hun optreden niet slecht maar eerlijk gezegd vond ik andere beter. En als je zag wat er aan dans bij de andere optredens was en bij dat van Nederland, vind ik het niet zo raar dat we de finale niet hebben gehaald. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik de Toppers vergelijk met veel landen die met hun zooitje wél door zijn dan vind ik dat ze er ONterecht uitliggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gordon heeft er een te groot homo festijn van gemaakt
en dat valt niet goed in die oosteuropese landen