Welk nummer is dit?

Het nummer begint op 44:28 en gaat verder op 46:42.
Het wordt in het Russisch gezongen, dus lastig lyrics opzoeken. Iemand die Russisch kan? Volgens mij is het origineel in het engels en komt het uit een musical?!?!

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb het gevonden!
Het nummer is Лучший город Земли (De beste stad van de aarde).
De muziek is van Арно Бабаджаняна (Arno Babajanyan).

http://www.youtube.com/watch?v=Gm92uk2FhtY

Het nummer wordt door diverse mensen gezongen. Ik kan nog niet vinden wie de originele zanger is, als die er al is. Ook weet ik nog niet waar het vandaan komt/waar ik het van ken. Maar dat zal ik waarschijnlijk zelf op moeten lossen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het lijkt verdacht veel op het Monkees Theme van de Jeugdreeks uit de jaren 60 (met de Monkees)

De Russische versie misschien?

Oordeel zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee sorry, ik hoor de overeenkomst niet.