Wie weet meer over dit lied? Wordt veel op geheime/piratenzenders gedraaid..

Er zit een refrein in: Ashes (denk ik tenminste) and diamonds, ashes and diamonds, diamonds are a ..........
Graag wil ik weten wie dit zingt/zingen. Het is een oud nr, wordt veel door etherpiraten gedraaid.
Misschien wordt er ook wel een ander woord gezongen in plaats van ashes, (cash ofzo) dit woord is moeilijk te verstaan.
Heb al op you tube ingetikt, dan krijg je wel resultaten maar niet die ik zoek. Het is niet van The Classics of Tiny Dancers...
Ik weet dus niet wat de titel is. Qua genre klinkt het een beetje als een engelse sugar lee hooper (vindt ik). Weet iemand wat ik voor lied bedoel????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken Ninteddy, maar dat is em niet...

Het beste antwoord

jack of diamonds van de walkers mischien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is em! Dank je wel! Mijn kerel zoekt er al tijden om dus is nu helemaal gelukkig!
De rest vd GV-gebruikers ook bedankt voor het meedenken natuurlijk!

Andere antwoorden (1)

Deze hoor ik zelf vaak bij de piraatjes :)
Dit is Ashes and diamonds van Sailor
http://www.4shared.com/audio/ru2gwZY0/04-Ashes_And_Diamonds.htm
Misschien bedoel je die??