Gratis bladmuziek.

Hallo Allemaal,

Ik zoek gratis bladmuziek voor de piano/keyboard van bekende nummers met de tekst erbij. Ik kan het nergens vinden. Op goeievraag.nl is ook al zo'n soort vraag gesteld, maar die sites waren niet het soort bladmuziek wat ik bedoel. Heeft iemand ideeen?

Mvg. Cristy

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.9K

Het beste antwoord

Misschien heb je iets aan http://freepianosongs.blogspot.com/p/download-page.html

Je kunt hier nog wat meer links vinden:
http://www.pianobegin.nl/piano-bladmuziek/piano-bladmuziek.php (Vooral bij 'Piano bladmuziek voor gevorderden' staan links voor de wat populairdere liedjes.)

Een andere optie is naar de bibliotheek te gaan. De meeste bibliotheken hebben bladmuziek die je kunt lenen. De bladmuziek van de leuke liedjes kun je natuurlijk ook kopiëren en thuis houden. Als je op zoek bent naar bekende liedjes, zou ik je Pop Selections aan willen raden. (Dat is bladmuziek voor toetsinstrumenten en gitaar.) Hier komen regelmatig nieuwe versies van uit met de nieuwste songs. Ook deze kun je in bibliotheken vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt het op pianoblogspot doen. dat is allemaal gratis.

en, als je lid bent van hyves, kijk dan even op de piano-hyve. daar staan 600 suggesties. (sommige dezelfde, maar veel verschillende)

succes.

Toegevoegd na 3 uur:
hola, nog 1 gevonden. www.4shared.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij www.4shared.com kun je intypen welk lied je zoekt en meestal vind je dan de bladmuziek én de mp3bestanden!