Wie weet waar ik de video clip van "size 9" kan downloaden? Het gaat om het nummer "i am ready"

Het was één van de toffe, freaky clips uit de tijd dat MTV nog een serieus dance blok had. Mid jaren 90 dus. Sowieso wil ik een hoop van die (dance) clips uit die tijd wel weer zien :) Thanx alvast!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Zoeken op www.youtube.com en dan de beste gevonden versie met een antwoord op de vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/filmpje-youtube-mp3.7793 omzetten in een mp3-bestandje.

Toegevoegd op 10-05-2009 21:27:54
Sorry, ik heb je vraag niet goed gelezen. Je wil de video downloaden, niet alleen de muziek. Downloaden van www.youtube.com kan volgens het antwoord op de vraag die ik aan je doorgaf met www.vidgrab.com . Of de video op www.youtube.com is te vinden, weet ik helaas (nog) niet.

Toegevoegd op 10-05-2009 22:05:20
Ik kan helaas geen andere videoclip van dit nummer vinden, dan de 'videoclip' op www.youtube.com, bestaande uit één beeld. Ik hoop dat anderen je beter kunnen helpen met een antwoord op je vraag dan ik.
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas is op youtube alleen de muziek te vinden. niet de clip.
Antoni
14 jaar geleden
Ja, dat heb ik ook ontdekt en alle andere websites, die ik kan vinden via Google met deze videoclip, verwijzen naar youtube. Dat schiet natuurlijk niet op...
Antoni
14 jaar geleden
Ik moet je helaas teleurstellen, CJL. Het is bijna 23:00 uur en ik moet morgen weer vroeg op... We moeten ergens een Internetspecialist vinden die de videoclip kan vinden, maar dat gaat vandaag niet meer lukken, vrees ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nogmaals bedankt voor het helpen zoeken. Ik hoop dat het uiteindelijk lukt.

Andere antwoorden (3)

Video is te bekijken op: http://www.youtube.com/watch?v=hS65n6sz0xo
Hoe te downloaden is hierboven reeds aangwegeven.

Toegevoegd op 10-05-2009 21:30:59
Filmpje kan heel makkelijk gedownload worden via: http://youtubedownload.nl/

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Size 9 is ook bekend als "Josh Wink". Misschien kan je met die naam en de titel wel de goeie clip vinden? Verder weet ik het ook niet (ik neem aan dat je namelijk zelf ook op google gezocht hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je videoclips wil downloaden moet je het niet met limewire of iets als dat doen.. gebruik VUZE dit programma download de liedjes automatisch met een clip