welke artiest zoek ik?

ergens midden jaren 90 ben ik naar duitsland op vakantie geweest. ik heb toen 2 keer de bravo gelezen (duitse hitkrant) die helemaal vol stond met een jongen met lang blond haar ( a la de kelly family) en steevast vergezeld van een witte fender stratocaster. verder gaat de beschijving eigenlijk niet. maar ben dus beniewd wie deze artiest eigenlijk was.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Ik zou zeggen dat dit gewoon Paddy was van de Kelly Family, hij was in die tijd erg populair en verscheen vaak in en op de Bravo in die tijd

Toegevoegd na 5 minuten:
De enige andere optie zou kunnen zijn Axl Rose.

Wel handige link trouwens daar kun je alle voorpagina's van de Bravo's bekijken
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord. de kelly family is indd ook erg populair in duitsland. maar deze jongen maakte daar geen deel van uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gevonden... http://en.wikipedia.org/wiki/Gil_Ofarim het had qua uiterlijk (destijds) een kelly kunnen zijn
sterredag
13 jaar geleden
lol nog nooit van gehoord :), maar ben blij dat je hem gevonden hebt :)