Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet ik muziek uit mijn itunes versturen per mail

ik zou mijn muziek willen versturen per mail van uit mijn itunes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
9.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Voor zover ik weet is dit helaas niet mogelijk. Het is ook zo goed als onmogelijk om muziek vanuit Itunes over te zetten naar een externe schijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je in iTunes op een liedje klikt met de rechtermuisknop, staat er een optie 'In Windows Verkenner tonen'
Als je daar op klikt kun je zien waar het liedje op je pc staat.

Als het een .mp3 is, kun je het zo versturen via je mail, want nu weet je waar het bestand staat op je pc.

Als het een .m4a bestand is, wil dat zeggen dat je dat nummer hebt geïmporteerd van een cd. Dit bestand kun je ook versturen via de mail, maar niet elk programma kan dit bestand afspelen.
Via http://media-convert.com/omzetten/ kun je het .m4a bestand laten omzetten naar een .mp3
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het. Alleen is het misschien verstandig om ze als m4a te versturen omdat de kwaliteit beter is dan mp3. De m4a bestanden kun je ook afspelen in QuickTime.
Kimath
13 jaar geleden
bedankt voor de uitbreiding :)
Als het een gewoon mp3 tje is kan je het als bestand verzenden, waarop je moet letten is dat het bestand niet te groot is anders kan je het niet versturen, boven de 5 mb bijvoorbeeld kan al een probleem zijn. Nummers gekocht van i tunes lijkt me niet mogelijk want dat is gekocht met jou account en wachtwoord en dat is beschermd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding