Waarom treed Susan Boyle zo weinig live op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee. Wil het eigenlijk niet weten ook. Toch een goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 voor je goeie vraag! Conan mopper niet zo :-) 1aug maastricht toe? Koopzondag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 voor je goeie vraag! Conan mopper niet zo :-) 1aug maastricht toe? Koopzondag!

Het beste antwoord

Omdat ze erg nerveus en gevoelig is. Tijdens de finale van de talentenjacht waar ze aan mee deed kreeg ze een zenuwinzinking. Voor Susan Boyle is een gestructureerd leven in haar eigen huisje met dr familie en vrienden het beste. Maar hopelijk overwint ze bep.angsten en word ze stress bestendiger,zodat de wereld van haar stem kan genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke plus vanuit spanje madrid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx lieverd en madrid é bien,muy bien!!

Andere antwoorden (3)

Ik heb Susan Boyle nog nooit live zien of horen op treden.

Susan Boyle had onwijs moeite met de opeens grote hoeveelheid publiciteit in de media wereldwijd.
Dat kon ze niet aan.
Susan Boyle zingt daardoor nog steeds heel weinig.
Ze is nu in de herstellende fase waarmee de optredens steeds iets meer worden.
Het liefst blijft ze voorlopig buiten de publiciteit, en zullen er live optredens dus nog niet in zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze heeft opgetreden in Carré tijdens een show van Ivo Niehe. Toevallig heb ik het zojuist bij de TV-show op Ned. 1 gezien.
Het schijnt, dat ze bij haar geboorte een hersenbeschadiging heeft opgelopen, waardoor ze nooit een normale carriëre zal hebben. Wat die beschadiging precies inhoudt weet ik niet. Niehe heeft er niet verder over uitgebreid.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij haar optreden vertelde ze aan het publiek, dat ze nog nooit voor zoveel mensen (1.500) had opgetreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het voorkomt dat iets wat gehypet is, ook weer terug kan vallen in slechts een vage herinnering.

Susan Boyle is net als Paul Potts gehypet door een geweldige zakenman, genaamd Simon Cowell. Ik als zakenman heb een geweldige bewondering voor het manipulatieve inzicht wat dit icoon tentoonspreidt.

Susan Boyle de schrikachtige slonzige huisvrouw zingend op een niveau van een tweederangs musicalster in haar nadagen van muzikale aantrekkelijkheid, een op handen gedragen sociaal gehandicapte vrouw, die belichaamt wat iedere doodnormale huisvrouw droomt, een plaats in de 'spotlights'.

Susan Boyle heeft een kunstje geleerd, dat kunstje is haar aangeleerd door Simon Cowell, zonder Simon Cowell is Susan Boyle gewoon weer de huisvrouw, waarvan er in Engeland 25.673.932 van rondlopen.

Daarom treed Susan Boyle zo weinig op.

Om mensen een kaartje te laten kopen voor een concert moet je iets meer in huis hebben dan een 'gehypete huisvrouw'.

Dit is mijn zakelijke en muzikale visie op het 'fenomeen' Susan Boyle. Sommigen vinden haar te gek, en voor die mensen zeg ik, fantastisch, blijf luisteren naar die vrouw, als je er plezier aan beleefd, dan ben ik niemand om dat te 'doggen'.

( de kracht van Simon Cowell ten voeten uit in het volgende filmpje. Fantastisch dat een zangertje met een nummer komt van Amy Winehouse 'valerie', dat zingt dat gastje voor die leeftijd al fenomenaal en geschoold in de gospel scene, MAAR!! Simon Cowell 'grijpt' in en prompt komt het nummer van MJ naar voren, die zat al pre-installed in de DVD speler, het jochie zingt vervolgens dat nummer met een uitzinnig publiek, die het vreet als ware het broodjes hamburger op een schoolreisje )

http://www.youtube.com/watch?v=VYDM3MIzEHo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus maat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Barça :)