Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent dat nummer van de bierreclame?

Ik ben ook het biermerk vergeten (het zijn er zoveel), maar er gebeurt ook weinig in de reclame: een groot koud glas waarin in slow motion bier wordt ingeschonken terwijl er op de achtergrond een klassiek muziekstuk wordt gespeeld. En juist die muziek wil ik graag hebben! De setting van de reclame: een groot gekoeld glas met een hele lichte achtergrond. Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 7 minuten:
En het is niet de Duvel reclame! Er staat me iets bij van Dommelsch... De reclame is geen mini-film, maar gewoon een kort filmpje met alleen een glas in beeld.

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik moet denk ik gewoon alerter zijn, want het is ook niet de Warsteiner reclame. Ik heb gezocht op YouTube, maar kom er gewoon niet achter! Irritant...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De duvel reclame met Handel - Sarabande in de achtergrond?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt denk ik de Warsteiner-reclame. Zie het Youtube filmpje. De muziek komt uit '' Also sprach Zarartrusta" (als ik het goed schrijf.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Also sprach Zarathustra, van Richard Strauss, wordt vaak gebruikt om langzaam vallende verleidelijke druppels in muziek uit te beelden. Wellicht dat je dat bedoelt.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding