kinderliedje

we waren onlangs op vakantie en daar hoorden we een duits kinderliedje en dat gaat ongeveer zo
dinky dinky dinky , abozy bozy bozy amozen dozen dinky ..... waarbij de kindjes gingen zitten in een kring

Toegevoegd na 1 minuut:
het was een duits liedje waarbij een meisje zingt, de animatoren niesden in het lied (hatchie)

Toegevoegd na 6 dagen:
ze spelen het vaak in een tunesies hotel, bij ons was het rosa beach in skanes, niemand die nog voorstellen heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het is een televisieserie voor kinderen. Oorspronkelijk uit de Verenigde Staten, maar nu blijkbaar ook in het Duits nagesynchroniseerd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zingen dus de herkenningstune van die serie.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kunnen het ook aangepast hebben hé