het is WEL italiaans
en in napolitaans dialect gezongen

Toegevoegd na 12 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=BqlJwMFtMCs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje Marion! Wil je de tekst ook nog even vertalen? Haha! Grapje! Dank voor je antwoord.

Andere antwoorden (3)

Het is geen Italiaans, maar een soort van. Het is een soort Italiaans dialect.
De vraag is nog eens gesteld, dus heb ik meteen maar even de link ervan in de bron gezet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen Americano in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De taal die word gezongen in We don't speak Americano is Napoliaans
een soort dialect dat afstamt uit het Italiaans en heel erg op het Italiaans lijkt.