Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je de cd Honestly van Breathe Electric kopen?

Ik ben nu een poosje fan van Breathe Electric en ik wil heel graag z'n cd's kopen. In 2008 kwam zijn eerste album uit; honestly. Die wil ik heel graag kopen. Breathe Electric is een erg onbekende artiest, dus ik begon op internet te zoeken. Nu kan ik het niet vinden, alleen maar bandshirts en zijn laatste cd die dit jaar uit kwam. Ik heb een plaatje erbij gezet hoe het album er uit ziet. Weten jullie misschien waar de cd te koop is? Je zou me er erg blij mee maken xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
862

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op amazon, maar goedkoop is anders..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik zie het O.o
Nou ja, in ieder geval bedankt. Maar ik zoek liever iets goedkoper x'D

Andere antwoorden (2)

je kunt het proberen via een torrent site,bv pirate bay,utorrent,THC torrents,succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar Torrent is volgens mij download en ik hoef het niet te downloaden want ik heb alle nummers op mijn iPod. Ik wil echt de cd.
Je kan gaan vragen in je CD zaak. Ik bestel regelmatig CD's in de saturn. Ik denk dat ze dat ook wel doen in de Media Markt of een andere winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding