Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is nou goede muziek in deze stijl?

Een beetje in de stijl van Green Day, Nirvana, Linkin Park en Tank 86. ik zoek nog wat nieuwe bands.
Dus... Wie weet er een paar?
En nog een vraag die erbij hoort: Welk genre is deze stijl?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
977

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nickelback, Papa Roach, System of a Down, Foo Fighters, Limp Bizkit, Blink 182, Guano Apes, Pearl Jam, Audioslave, Queens of the Stone Age, 3 Doors Down, Korn, The Offspring, Creed, Sum 41, Rage Against The Machine, The Red Hot Chili Peppers, Stereophonics, Weezer.
Het is muziek die de combinatie maakt van metal, hiphop en electronica die aan het eind van de jaren negentig zo succesvol was.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Stijl is Grunge
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foo fighters, Hollywood Undead, Paramore, Simple plan die zijn wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Good Charlotte, Goo Goo Dolls

Toegevoegd na 1 minuut:
De stijl is Rock.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foo Fighters, Distrubed, Pearl Jam, Alice in Chains, Audioslave, Lost prophets, smashing pumpkins etc.

voor wat meer punk: Lagwagon, Blink 182, NoFX, bad religion, Pennywise, MxPx, flogging Molly, Dropkick murphy's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Green Day en Linkin Park vind ik niet echt op elkaar lijken. Niet dat dat ervoor moet. Maar dan weet ik niet wat jij leuk gaat vinden. Placebo? Dat ga je te rustig vinden denk ik. Stone Sour misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En niet te vergeten Alice In Chains!
En ik kan helemaal niet op de naam komen, maar er was ook een goeie hier uit het oosten des lands.. Ah man wat lastig! Ik kom er niet op!

Ah ik weet het! Cords!!
Lekkere grunge :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op zoek bent naar nieuwe muziek is last.fm of Spotify misschien iets voor je?

http://www.spotify.com/nl/new-user/
http://www.last.fm/home
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding