Hoe noemt dit liedje dat begint met aaaaaaah this is the sound of the alaaaaaarm?

Er is op de radio tegenwoordig een (slecht) liedje en ik wil weten welk dat is. De intro gaat als volgt: 'aaaaaaah this is the sound of the alaaaaaarm', en daarna begint die te rappen..

3 maanden geleden
in: Muziek
Antoni
3 maanden geleden
@Pompi, via welke radiozender hoor je het vaak?
Amadea
3 maanden geleden
Wat betreft een recente rapsong die over het geluid van een alarm gaat kan ik alleen deze vinden: https://www.youtube.com/watch?v=q_OfRqC8A8o
Pompi
3 maanden geleden
Het is op de Belgische radio Stubru of Qmusic. Ik vind het daar ook niet terug. Het is een recent nummer, maar ook wel barslecht

Antwoorden (1)

Zoekend op playlists van Stubru kom ik erop uit dat je deze moet bedoelen:
'Alarm' van de Glints met Jan Paternoster.
Amadea
3 maanden geleden
Pompi
3 maanden geleden
my god thanks!!