Zijn er elektrische violen met bluetooth koptelefoon voor onder de 300 euro?

Ik ben op zoek naar een elektrische viool. Om toch een beetje de bewegingsruimte te hebben, gaat de voorkeur uit naar een bluetooth mogelijkheid (ipv 3.5 mm jackaansluiting).

Waar kan ik een viool voor onder de 300 euro met bluetooth vinden? Ik koop liever niet via Amazon of AliExpress e.d. (principe kwestie).

3 maanden geleden
in: Muziek
TurfGraver
3 maanden geleden
Met Bluetooth ken ik ze niet (instrument is ook vlak bij je hoofd).
Maar je kunt kijken bij Bax-shop.
Thecis
3 maanden geleden
Bax shop was er wel een enkele, maar heel erg duur.
Vandaar dan ook mijn vraag. Ik kwam ze niet tegen.
TurfGraver
3 maanden geleden
Kom er al 3 onder de 300 euro tegen daar.
https://www.bax-shop.nl/violen/elektrische-violen?price%5Bmin%5D=0&price%5Bmax%5D=300#
Thecis
3 maanden geleden
https://www.bax-shop.nl/elektrische-violen/stagg-evn-x-4-4-bk-elektrische-viool-zwart-met-gigbag-en-hoofdtelefoon
Dit is de duurste van die 3. Ik kan bij die niet vinden dat je een Bluetooth hoofdtelefoon kan aansluiten. Deze heeft wel een 3.5 mm jack aansluiting. Zie ik iets over het hoofd?
TurfGraver
3 maanden geleden
Zoals eerder gezegd, ken ik geen elektrisch viool met bt.
Er zijn wel bt transmitters die je hiervoor zou kunnen gebruiken.
Line6 heeft hier bijvoorbeeld wel iets voor.
Thecis
3 maanden geleden
Dan heb ik je verkeerd begrepen met dat je er al 3 onder de 300 euro tegen komt bij een vraag die gaat over elektrische violen met bluetooth. Mijn fout. Een extra transmitter is niet het idee alhoewel de BT transmitters die op een 3.5 mm jack passen kleiner zijn dan ik dacht.

Geef als eerste antwoord