Weet iemand waar je de mp3 file van the final countdown kan downloaden?

N.A.V. de tv reclame natuurlijk ;-) liefst de 8-bit versie dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (5)

zoek eens naar een midi files zul je het vast wel vinden.
13 jaar geleden
Op de bronsite vind je het mp3 formaat van de gehele reclame. Dus moet je nog wat knippen en plakken, maar heb je hem wel vrij creatief.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze is trouwens al ingekort;
http://www.ranktones.com/nl_NL/ringtone/KPN+Ringtone+-+The+Final+Countdown+2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier staat ie kant en klaar om te downloaden: http://mp3bear.com/europe-the-final-countdown
Amadea
13 jaar geleden
Limewire ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek het op op YouTube en download het dan op mp3ify.com als er iets staat over een donatie moet je op vorige drukken en dan weer op de downloa link als het er weer staat moet je dit even een paar Keer herhalen,
Maar het is veel sneller dan die download programma's, beemp3.com is ook nog een goede.
Succes